Hazardzista, alkoholik – 24 lata

Forum Fora Historie upadłych – podziel się z innymi swoją historią Hazardzista, alkoholik – 24 lata

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 5 głosów, i został ostatnio zaktualizowany przez  anheros 9 miesiące, 3 tygodnie temu.

Przeglądajasz 14 wpisów - od 1 do 14 (z 14)
  • Autor
    Wpisy

Eryk93
    Participant

Dzień Doby. Nazywam się Eryk. Mam obecnie 24 lata, jestem studentem. Jestem także hazardzistom i alkoholikiem, będę nim do końca życia. Nie grającym i nie pijącym oczywiście. Przynajmniej taką mam nadzieję.

Do rzeczy – Grałem od 18 roku życia, zaciągając przy tym różne pożyczki. Do czasu je spłacając z wygranych. Potem jednak destrukcja była na tyle silna, że grałem tylko i przegrywałem. Mimo to grałem dalej.

TERAPIA
    -W 2015 roku poszedłem na I Terapie od hazardu. Nie skończyłem jej.
    -Pod koniec 2015 roku II terapia skończona, lecz wróciłem do grania
    -Wrzesień 2016 skończona III Terapia + dwa kolejne etapy, łącznie 10 miesięcy terapii grupowej i indywidualnej. Terapie przechodziłem do sierpnia 2017 r.
    -Na początku 2017 poszedłem do psychiatry z powodu stanów depresyjnych, leczyłem się 10 miesięcy biorąc leki.
    -W tym miesiącu miałem załamanie nerwowe i poszedłem do psychiatry, stany depresyjne, dostałem leki.

STUDIA
    -W poprzednim roku robiłem dwa lata w jeden rok z powodu urlopu dziekańskiego, nie miałem czasu na prace itd.
    -W czerwcu bronie się i mam nadzieje uzyskać tytuł
    -Na jesień planuję dostać się na wymarzoną państwową aplikacje co wiążę się z tym, że będę musiał całe lato i jesień uczyć się non stop praktycznie.

PRACA
    -Pracowałem od września 2017 do lutego 2018. Legalnie od grudnia. Odszedłem z pracy z powodu pism od komornika do pracodawcy i załamania, depresji.
    -Zarobiłem na studia, podstawowe opłaty, ubrania, telefon itd.

DŁUGI
    -W Sierpniu 2017 było to około 35 tysięcy. Obecnie jest to około 25 tysięcy.